Tasks
do
Good
Goodo
Aplicația mobilă ce îți oferă tot suportul în contractare, amenajare și management a spa țiilor comerciale și rezidențiale.

Smart Contract
Siguranță sporită a drepturilor și obligațiunilor contractuale.
Toate proiectele într-un singur loc
Proiecte
Analitică
Monitorizarea automată a cheltuielilor pe centre de cost.
Goodo tasks
Gestionați-vă sarcinile cu ușurință folosind Goodo tasks care vă permite să organizați, să prioritizați și să urmăriți în mod intuitiv progresul pe parcursul sarcinilor de la semnarea contractului de chirie, până la proiectare, aprovizionare, amenajarea spațiului și mentenanța ulterioară.
Store
do
Good
Marketplace-ul cu materiale
de construcție și amenajări interioare de la producători de top.

Varietate mare de produse asigurate de producătorii și importatorii de top.
Diversitate
Reduceri personalizate pentru fiecare.
Bonusări și reduceri
Livrarea comenzei în aceeași zi.
Rapiditate
Goodo store
Ca să nu ratezi cadouri, bonusări și reducerile personalizate.
Abonează-te
Good
do


Teamwork este cheia succesului. Goodo îți oferă posibilitatea să creezi grupuri de chat, cu toți membrii echipei, pe fiecare proiect in parte.
Vizualizați cronologia proiectului, etapele de referință și termenele limită într-o vizualizare cronologică dinamică și interactivă pentru o mai bună planificare și urmărire a proiectului.
Goodo chats
Cât de ușoră este navigarea pe această pagină?
Servicii
Services și Poperty
Management
Construcții și amenajări
interioare
E-shop și închiriere scule
Cleaning
Design specializat și Proiectare
Homestaging
Comercialstaging
Mobilier
Asigurări
Suport
Cariere
Articole
Contact
Politica cookie-uri
Protecția datelor cu caracter personal
Termeni și condiții
Date de identitate a societății
Toată informația publicată pe acest web site, inclusiv poze și video, sunt cu titlu de prezentare.
Ressto © Copyright 2024, ressto.ro
Se presupune că când semnezi un contract de chirie cu un centru comercial ai deja un brand, concept și un proiecte de design deoarecepână la semnarea contractului centrele comerciale solicită o prezentare a brandului dvs. în care să fie incluse randări, schiță de design și o prezentare a afacerii.
Etapele amaneajării unui spațiu comercial într-un mall:
1. Semnarea contractului de chirie.
2. Solicitarea „Manualului Chiriașului”.
3. Efectuarea măsurilor a spațiului comercial și realizarea unui plan RLV.
4. Realizarea Documentației și a proiectelor de Rezistență, Arhitectură, Instalații Sanitare și HVAC, Instalația Electrică și a altor proiecte care sunt solicitate prin manualul chiriașului. Proiectele se aprobă în centrul comercial și după, în mod obligatoriu, se ștampilează de un proiectant autorizat și ștampilate de un verificator de proiecte MLPAT.
5. Începerea lucrărilor de amenajare a spațiului comercial conform graficului și etapelor stabilite în proiect. (Ex. Etapa 1 - Lucrări de demolare, perioada de realizare 01.07.24 - 10.07.24; Etapa 2 - Nivelarea pardoselei, perioada 10.07.24-13.07.24)
6. La finalizarea amenajării spațiului, constructorul oferă „Manualul de Construcții” cu toate avizele, dispozițiile de șantier, certificate de calitate, adeverințe, autorizații și Procesele Verbale pentru fiecare etapă de camenajare.
7. Obținerea autorizațiilor, după caz, DSV (Direcția Sanitar Veterinară), DSP (Direcția Sanitar Publică), ISU (Inspectoratul pentru Situații de Urgență) sau negație ISU.
8. Obținerea autorizației de funcționare.Pentru amenajarea unui spațiu comercial, ce nu este amplasat într-un centru comercial, ai nevoie de:
1. Semnarea contractului de chirie.
2. Efectuarea măsurilor a spațiului comercial și realizarea unui plan RLV.
3. Întocmirea unui plan de propunere amenajare spațiu reprezentând proiectul tehnicaferent lucrărilor ce urmează a se realiza în spațiu, inclusiv instalații, întocmit și ștampilat de un proiectant autorizat și verificat și ștampilat de un verificator de proiecte MLPAT.
4. Întocmirea unui plan de securitate la incendiu.5. Obținerea unui certificat de urbanism ce reprezintă acordul de principiu al Primariei.
6. Obținerea avizelor solicitate prin intermediul certificatului de urbanism.
7. Modificarea proiectelor și documentației aferente, dacă este cazul.
8. Obținerea autorizației de construire.
9. Anunț de comunicare privind începerea execuției lucrărilor înregistrat la Primărie/Primărie de Sector pe raza căreia se situează spațiul comercial.10. Începerea lucrărilor de amenajare a spațiului conform proiectelor avizate.
11. Finalizarea lucrărilor de amenajare și semnarea Procesului Verbal de primire - predare.
13. Obținerea „Cărții de Construcții” de la constructor.14. Anunț de comunicare privind încheierea execuției lucrărilor îregistrat la Primărie/Primărie de Sector pe raza căreia se situează spațiul comercial.
15. Declarația privind valoarea reală a lucrărilor înregistrată la Primărie/Primărie de Sector pe raza căreia se situează spațiul comercial.
16. Obținerea autorizațiilor, după caz, DSV (Direcția Sanitar Veterinară), DSP (Direcția Sanitar Publică), ISU (Inspectoratul pentru Situații de Urgență) sau negație ISU.17. Obținerea autorizației de funcționare.
Certificatul de urbanism este un act administrativ în care se precizează reglementările, restricțiile și retragerile construcției propuse, prin urmare acesta este doar o etapă în drum de a obținerii autorizației de construire.
Așa dar, NU SE POATE CONSTRUI ȘI AMENAJA DOAR CU CERTIFICATUL DE URBANISM.Certificatul de urbanism poate fi obținut și de către beneficiar, însă nu se recomandă deoarece deseori apar erori și greșeli care nu mai pot fi modificate.
Ca să nu apară erorile și problemele uterioare se recomandă ca beneficiarul, deja, să aibă planurile/schițele spațiului comercial și cererea întocmită împreună cu un arhitect autorizat.
Autorizația de Construire este obținută de către deținătorul certificatului de urbanism. Se poate face o împuternicire notarială pentru a delega o altă persoană sau pe proiectant. Proiectantul se va ocupa de întocmirea avizelor necesare pentru obținerea autorizației de construire și, de asemenea, ar trebui să ghideze beneficiarul în obținerea tuturor documentelor necesare pentru dosarul final.
Proiectul de execuție de arhitectură este un proiect tehnic complet pentru a construi sau amenaja un spațiu comercial. Proiectul de Execuție Arhitectură conține toate planurile, fațadele și secțiunile spațiului executat cu toate cotele de execuție și cantitățile de materiale pe specialitatea arhitectură.
Ce conține un Proiect de Execuție Arhitectură:
1. Documentație tehnică pentru obținerea cretificatului de urbanism (C.U.).
2. Documetații pentru obținrea avizelor necesare obțineri autorizației de construire
3. Proiect de arhitectură pentru construire(D.T.A.C. - Documentatie Tehnică pentru Autorizația de Construire).
4. Proiect de arhitectură pentru demolare (D.T.A.D. - Documentatie Tehnică pentru Autorizația de Demolare).
5. Proiect tehnic de arhitectură și detalii de execuție (P.T. + D.E.).
6. Prezentare volumetrică 3D prin poze randate și animații.
7. Proiecte amenjări interioare cu liste de cantități si evaluări.
8. Urmarire de șantier și consultanșă tehnică privind modifcările din timpul execuției.
9. Consultanță tehnică pentru amenajări, modificări, modernizări, schimbări fațade, extinderi și mansardări.
10. Întocmire avize pentru obținerea autorizației de construire.În cază că, spațiul comercial, este construit de la zero, sau se produc lucrări de amenajare cu afectare a structurii de rezistență este nevoie să aveți un Proiect de Execuție Rezistență.
Pentru a avea acest proiect inginerul structurist trebuie să calculeze și să deseneze tot spațiul ca ulterior să calculeze rezistența și să ofere cantitățile de materiale ce cuprind: fierul pe diametre, betonul pe marci, cofrajele, termoizolație placă, agregatele, etc.
Ce conține un Proiect de Execuție Rezistență:
1. Proiect de rezistență pentru construire(D.T.A.C. - Documentatie Tehnica pentru Autorizatia de Construire).
2. Proiect de rezistență pentru demolare (D.T.A.D. - Documentatie Tehnica pentru Autorizatia de Demolare).
3. Proiect tehnic de rezistenta si detalii de executie (P.T. + D.E.).
4. Proiecte de rezistență pentru extinderi, consolidari ți modificări.
5. Devize de lucrări in construcții.
6. Consultanță în inginerie.
7. Urmărire de șantier.
8. Expertize tehnice.
9. Verificari ingineri M.L.P.A.T. pentru toate tipurile de lucrări.Atenție!
Un proiect tehnic de rezistență are finalitatea administrativă o dată cu întocmirea cărții tehnice a construcției de către dirigintele de șantier. Dacă nu aveți diriginte de șantier care să urmărească execuția lucrărilor conform proiectului, atunci faceți în zadar proiectul de rezistență.
Proiectul de execuție pe specialități la instalții nu este cerut la autorizația de construire. Proiectul de execuție cuprinde planurile cu toate trasele de instalții, obiectele sanitare, întrerupătorele, prizele, tabloul electric, etc.
Ce conține un Proiect de Execuție de Instalații:
1. Proiecte instalții electrice interioare.
2. Proiecte instalții sanitare interioare.
3. Proiecte instalții termice.
4. Calcul dimensionare centralei.
5. Realizare schemă monofilară.
6. Schemă instalații sanitare.
7. Breviar de calcul instalații sanitare.
Întrebări frecvente
Ai o intrebare? Ajutorul este mereu la îndemână. Aici găseşti răspunsuri la cele mai frecvente întrebari.








